Leta i den här bloggen

måndag 20 juli 2009

Don’t ask what the country can do for you, ask what you can do for your country!!

Japp så var det sagt en gång I tiden. Nu är det en annan tid och jag vill påstå att man istället bör fråga sig själv, vad kan jag göra för mina vänner?

Natten blir lång och tankarna många, att inte kunna sova när man ska är väldigt jobbigt. Jag har nu suttit och funderat, tänkt, försökt komma på en lösning. Svaret som kommer till mig blir det samma. Jag vill så gärna hjälpa dig men kan bara komma på en lösning. Den är ingen hjälp från mig. Jag kan stötta dig, jag kan vara med dig, jag kan göra det åt dig men du måste själv ta steget dit.

Jag har erfarenhet av det du går igenom och tro mig du kommer att klara det. Du kanske inte ser ljuset i tunnelns slut nu men det kommer. Nu är allt bara en sorg, ett svart mörker som bara gör ont. Jag har varit där, nu är mitt liv underbart men en gång var det lika mörkt som ditt är nu. Det finns en utväg, det finns liv på denna planet som vi bor på av en anledning.

Jag finns för dig, jag finns för dig precis när som helst. Du vet var jag finns och jag vill hjälpa dig. Oavsett hur mycket jag skriver mer kommer svaret bli det samma. Ibland känns det som att skrika rakt ut i folkmängden utan att bli hörd. Men tro mig, lyssna som kommer du att höra. Lyssna riktigt noga så kommer du att få höra samma sak som jag.

Klockan börjar närma sig sitt slut, eller kanske början? Jag ska försöka sova lite nu meden en tro på att det kommer att funka. Jag ska ta min burk, min bok och se vad som kan hända. En betydelse som kan få livet på topp. Innan jag sluter mina ögon ska jag be för att din dag, ditt liv och din framtid ska bli helt underbart. Med Herrens hjälp vet jag att det kommer bli så. Och det är det svaret jag har fått hela natten, det är den hjälpen jag kan ge dig. Tillsammans är vi starkare än någon annan, med Herren är vi odödliga.

I Love You All!!

SEE YOU AROUND SOMETIME /Saint

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar