Leta i den här bloggen

lördag 18 juli 2009

If you can't stand the heat, then get the fuck out of my life!

Förstår inte varför en del människor lära känna andra människor när det verkar som de egentligen inte vill det. Eller är det så att de inte vill men känner sig tvingade för att de känner någon som känner någon annan. Visst det blir lite invecklat kanske, jag undrar bara vad det är som är så svårt med att säga hej till en person som man känner eller har träffat några gånger?

Inte nog med detta, de som säger sig vara kompisar och sedan snackar massa så fort de vänder ryggen till, jag fattar inte. Och inte snacka om allt oväsentligt skvaller, det känns ibland som en del människor står kvar i sandlådan. Aja jag kan bara konstatera efter lite omtanke att jag ska definitivt se över min kompiskrets. Att ha massa jackass som bara vill skapa intriger mellan folk ibland polarna är inget jag behöver. Ni har bevisat många gånger om att ni inte kan stå för det ni säger så, get the fuck out of my life.

Men till er som är vad ni säger och kan stå för det. Idag har det varit en riktigt bra dag. Spelar ingen roll om regnet öser ner jag känner den stora glädjen ändå. Lite tråkigt är det dock att inte har fått träffa dig på ett tag eller mer några dagar, men det kommer väl hihi. Jag håller på att försöka få lite ordning på min lägenhet men det går inget vidare. Men det är väl bara att fortsätta tills det är klart och man är nöjd.

Nu ska jag ta mig en tur till Anderstorp och prata av mig lite sen blir det hem och fortsätta. Kanske blir en photosession senare, om det blir det så kommer bilderna här om någon dag. Annars vill jag bara säga som jag brukar. Till dig, mina vänner och bekantar, nära och kära och till the rock n roll band DOUBLEROUNDS!!! I LOVE YOU ALL!!!!

SEE YOU AROUND SOMETIME /Saint

http://www.robertdoisneau.com/largehotelkiss.jpg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar