Leta i den här bloggen

onsdag 15 juli 2009

Let's give them something to talk about!!

I feel so foolish, I never noticed
You'd act so nervous, could you be falling for me?
It took a rumor to make me wonder
Now I'm convinced I'm going under
Thinking 'bout you every day
Dreaming 'bout you every night
Hoping that you feel the same way
Now that we know it, let's really show it, Darling




Okej ni kanske undrar, fortsätt med det i så fall :)

Förövrigt håller jag på att bli helt tokig över mina distanser. Orka mer liksom, aja det är väl bara att hålla ut. Grammatik är en sak men när det gäller latin så snackar vi obegripligt. Jag som knappt kan den svenska grammatiken, hur fan ska det då gå att lära sig den på latin? Precis!!!

Är ultra sugen på min nya bastopp, eller den som jag har hittat som jag ska köpa så fort mina alto toppar är sålda. Borde inte vara några problem att bli av med dem tycker jag. Sen har jag lite annat krafs som jag ska sälja så jag kan bygga högtalarna till riggen. Sen kan man säga kärnkraftsverk. Me like !!!

Bild: http://cachepe.samedaymusic.com/media/quality,85/brand,sameday/BVT5500H_front-bebd94ba669065a9c20ed4c40cf59998.jpg


Sen måste jag bara säga att jag verkligen har världens underbaraste grannar. En av dem löste ett av mina problem igår bara så där, eller problem och problem men en fundering och ett sökande i alla fall. Tack så jätte jätte mycket för det. Så nu är det bara att sätta igång, usch vad jobbigt det kommer att bli men jag har fan bestämt mig, skiten ska bort tills jag ska röjja scen, sen kommer man troligtvis må allmänt bättre av det också.

Nä nu ska jag iväg och köra fylle folk så till mina nära och kära, vänner och bekantar, du och mina grannar. I LOVE YOU ALL!!!

SEE YOU AROUNS SOMETIME /Saint

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar