Leta i den här bloggen

söndag 12 juli 2009

Jag förstår inte!!

Troligtvis är det väl inte meningen att man ska förstå allt. Vissa saker förstår man inte alls andra lite mer. Men när det kommer till att använda sig av den tekniken som finns idag tycker jag mig vara rätt hemma. Det är rätt fantastiskt vad internet världen kan skvallra. Man kan få svar på frågor utan att vara någon professor och det tycker jag är bra. Helt plötsligt kan man ha hopp om att saker kommer att fungera, eller mer att det kan finnas ett hopp om att saker kan lösa sig även om man inte är riktigt klar över hur….

Jag har gjort lite test med min kamera som jag drömde om för någon natt sedan. Det visade sig att det var delvis sant och delvis inte funkade alls. När man tänker lite närmare på det så borde det inte funka efter som att drömmar oftast inte är en verklighets bild. Men jag var tvungen att testa och bilderna kommer i slutet som vanligt.

Sen tillbaka till glädjen. Jag fattar inte detta, jag är ju jätte glad över att det är som det är. Att vara ständigt glad är ju jätte bra. Frågan är, vad är det du gör med mig? Jag läser och försöker förstå men omöjligt att komma fram till vad det är. Varför måste jag vara en människa som ska ha svar på allt? Det hade varit bättre att bara veta om att du gör mig glad och that’s it. Nä för nu måste ju Magnus börja och analysera sönder detta som allt annat. Märkligt, mycket märkligt. Aja, jag tror du vet vem du är som gör mig glad, jag har en liten känsla av att du vet. För det är väl dem man ska gå på, känslorna som man har av att något kan bli hur bra som helst. Det tänker jag göra i alla fall.

Som jag nämnt i något av mina gamla inlägg så är jag ju en sucker för Katrins blogg FUCK YOU RIGHT BACK. Alltså hon är så jävla kickass så det finns ju inte. Jag sitter mer eller mindre och asgarvar när jag läser om hennes bravader. Det blir ju inte sämre nu när hon har börjat träffa en av de absolut enligt mig roligaste kändisarna som finns Bingo Rimér, flickfotografen som säkert alla känner till. Enligt mitt bild kunnande en högt kompetent fotograf i det stora hela, alltså inte bara nakenbilder. Men Katrin alltså ja det finns inte ord för vad jag tycker om denna kvinna. Hon är bara bäst. Ta er gärna en titt i hennes blogg, hon står med på min blogglista.

Nähä nu är det dags att åter gå till verkligheten, läxor och massa annat som är fantastiskt kul. Jag säger som jag brukar till mina nära och kära, vänner och bekantar, till dig som gör mig glad. Lover you all.

SEE YOU AROUND SOMETIME /Saint






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar