Leta i den här bloggen

söndag 1 februari 2009

Fest fest fest

Igår var det fest hos Slim, han fyllde år så vi var där och firade honom lite. Det tråkiga var att de hade katter där och några var päls allergiker så de mesta folket gick upp en våning till Royal Penthouse och fortsatte festa där . Jag tycker det var en kanon fest och mycket roligt folk. Synd bara att inte en del människor kan skilja på allvar och skoj. Men jag kan säga så här, från och med igår så kommer jag inte ursäkta mitt sätt att prata. If you want the truth but can’t handle it, don’t start argue!! Jag är så trött på människor som inte fattar vad man säger och sedan vänder på det för att överbevisa att man skulle ha fel. Fuck it säger jag bara, och är det dessutom ett skämt så blir det ju bara mer patetiskt. Hell no jag tänker inte sluta prata för att ni tycker det. Skaffa lite mer innanför pannbenet så kanske ni hänger med på vad det är som diskuteras. Det som är mest konstigt är att om jag nu är så otydlig i mitt sätt att prata, varför kommer samma personer då tillbaka gång på gång och ska fortsätta snacka när de ändå inte begriper vad det är man säger. Nä jag kan bara säga håll er långt ifrån om ni inte vill bli överkörda för nu får det vara nog med allt fjanteri med ursäkter och alla förlåt. Visst vet jag med mig att jag har sårat en människa så kommer jag givetvis säga förlåt, men inte till något halv fyllo som inte kan hålla reda på vad dem själva säger.

Förövrigt så har jag fått lite mer vilja till att plugga så nu ska det väl bli lite fart på allt när det gäller skolan också. Jag har världens bästa lärare i fotografisk bild och dum vore jag väl om jag inte tog vara på det. Jag hoppas verkligen på att få göra mitt parken projekt på Backyard Babies det hade kunnat bli riktigt kul.

Idag blir det nog bara allmänt lugnt, tar väl en runda till mina goda vänner på henja och dricker lite kaffe om de är hemma. Sen blir det väl att fixa lite i lägenheten också. Måste en runda till A-torp och kolla posten för någon adressändring har man ju inte gjort än.

Nähä tillbaka till verkligheten och alla ni som jag tycker så mycket om, ha det bäst!!

SEE YOU AROUND SOMETIME /Saint

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar