Leta i den här bloggen

torsdag 5 februari 2009

I Miss You!!

Ja det kan faktiskt kännas väldigt skönt att höra de orden ibland. Inte för att man är världens ensammaste människa direkt, men ändå. Detta skriver jag bara till er. Fick detta meddelandet två gånger i kväll av er två helt underbara människor. Kan bara säga TACK och att jag saknar er också!!

Det har varit någon dag från bloggen, har väl helt enkelt inte haft så mycket energi kvar efter helt fulla dagar. Samt mycket tankar på ett och annat som säkert löser sig utan några som helst problem. I dag har jag faktiskt gjort lite efter forskning i tvättmaskinen. Inte så avancerat men ändå, fick ju det gjort också. Sen har jag och grabben spelat lite tv-spel haha mycket kul även om han spöar skiten ur mig. Har varit hos en god vän och skrivit ut lite bilder som jag tagit som jag ska dekorera väggen med och de kommer även i slutet av detta inlägg. Lovade ju att jag skulle lägga ut lite mer bilder här så det är väl bäst att göra det.

Ska koppla igång tv:n på datorn nu så jag kan kolla lite Ally McBeal när jag går och lägger mig. Från det ena till det andra….. va gör snön här nu? Jag var ju rätt säker på att det började dra ihop sig mot våren efter de få dagarna som varit med helt underbar sol men nää. Vi får nog helt enkelt finna oss i att det blir vinter igen. Hatar när det är kallt, ser verkligen fram emot värmen, frukost ute på baksidan. Grillkvällar med vännerna. Ska nog försöka fixa till den så kallade gräsmattan som är till huset så vi kan köra lite volleyboll och fotboll på bandfesterna till sommaren, låter väl som en bra idé.

Nähä mina goda vänner och bekantar, nära och kära. Nu sak jag göra det som va tänkt att jag skulle göra krypa ner i den kungliga bädden och kolla lite tv.

SEE YOU AROUND SOMETIME /Saint






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar