Leta i den här bloggen

söndag 22 februari 2009

God Natt!!!

Eller kanske man ska säga god morgon? Nu börjar det dra sig mot sitt slut och sängen ser mer och mer lockande ut. Jag har precis läst igenom alla bloggar och konstaterat att det som gjorde mig gladast idag efter läsningen var Snekis Diary. Det finns nog inget som gör mig så glad som när man läser blogginlägg där personen är hur glad som helst. Ett stort tack för att du fick mitt humör på topp ett litet plus till för att du vill stå framför min kamera. Själv tycker jag att man bara lyckas med att sitta och beklaga sig över massa oväsentlig skit. Men nu är det ju som sagt mitt i natten och snart sovdax så något beklagande från mig får ni inte nu för det orkar jag inte.

Men jag kan säga att det börjar närma sig den kanske mest intressanta dagen i år, nej nej nej jag pratar inte om min födelsedag. Lördag nästa vecka så är det dax för lite fotosession med Backyard Babies. Det ska bli riktigt kul, jag lovar att lägga in en bild eller tre här på bloggen så ni som är fans kan ha något att titta på. Men några veckor efter det så är tiden inne för att bli ett år äldre. Får se om det blir något firande av, är ju inte mycket för sånt trams. Men jag har full förståelse för er som tycker om det så länge ni inte tycker om det hemma hos mig, hahaha.

Förövrigt är det inget nytt som har hänt förutom att det har kommit alldeles för mycket snö, me don’t like. Men det kommer väl lite värme snart får man hoppas, så att vårkänslorna kan komma igång och man kan åka ner cabbat. Me like very much!!! Hoppas att ni har det bra som är ute och far fram i nätet och ni vet att jag tänker på er jätte mycket. Och du min lilla modell fröken (sneki) om du läser detta så hör av dig så vi kan boka lite ny tid för fotosession.

SEE YOU AROUND SOMETIME /Saint

Bilden är tagen från:

http://filipstadsbibliotek.files.wordpress.com/2008/10/backyard.jpg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar