Leta i den här bloggen

fredag 6 februari 2009

Minnen!

Jaha inatt blev det en promenad på ca: 1 timme, känns ju faktiskt riktigt bra. Att promenera är ett bra sätt att rensa kroppen på massa onödig skit som ligger och gnager. Jag tog en runda förbi min blivande studio/ateljé som just för tillfället funkar mer som ett förråd att samla massa onödigt krafs i som man lika gärna kunde slänga. Jag gick igenom massa lådor och hittade en låda med massa gamla foton, vykort och brev, ganska kul faktiskt. Att sitta och kolla igenom och tänka tillbaka på livet som varit och hur otroligt snygg man var när man var yngre haha. Inte undra på att man var jagad av chicksen förr haha. Sen kan man ju lätt komma i bad tanka när man funderar över brev som gamla flickvänner skrivit. Men man kan inte leva om sitt liv och även om man skulle kunna det så hade jag nog inte ändrat på mycket. All den erfarenhet man fått genom åren som har gått genom att testa på allt man gjort, nä jag tycker nog att jag har gjort det rätt bra så som det är.

Att våga utsätta sig för det man vill testa är inte alltid lätt, men så här i efterhand så kan jag ju bara säga….. testa annars kommer du bara att ångra dig när du bli gammal. Hittade lite bilder från en resa som jag gjorde med några polare när vi var yngre hahahaha, ja det gav ju ett riktigt gott skratt kan jag ju lova. Tänk er själva att åka på en roadtrip i Europa utan pengar, eller pengar hade vi väl men inte på långa vägar så mycket som vi borde. Men galet var kul det var, att äventyra måste väl ändå vara det bästa som finns? I alla fall när man tänker tillbaka på det, kanske inte var så jätte kul vissa gånger när man gjorde det men nu är det bara as kul att tänka tillbaka.

Jag känner många gånger nu för tiden att jag saknar det där ovetande livet som man levde då. Att bara åka och se vad vägen tar slut, att inte veta var som komma skall helt enkelt att spela med livet som insatts I´ll miss it very much!!! Och andra sidan så hade man väl inte pallat det nu när man är äldre haha (låter som man är 107).

Vad hände mer under gårdagen, inte jätte mycket . Det var en rätt lugn dag faktiskt och det är rätt skönt när det kan vara så ibland utan att man ska känna att man måste göra massa saker. Jag har fått ihop min garderob så nu har dörrarna kommit på plats också, känns bra att inte alla går och titta vad jag har för spännande saker som liggande där i. idag tänkte jag att ja skulle skära till några passepartouter så jag kan få upp lite bilder på väggen men annars blir det nog rätt lugnt.

Men i det stora hela tycker jag nog att allt känns bra, och jag hoppas att ni som läser min blogg har det bra också. Tänker på er och säger som jag brukar…..
SEE YOU AROUND SOMETIME /Saint

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar