Leta i den här bloggen

torsdag 12 februari 2009

Helt fantastiskt!!

Klarvaken som vanligt vid denna tiden på dygnet. Sitter och kollar igenom lite nya bloggar som jag lagt till mina favoriter. Den som är intresserad av att läsa och framför allt titta på en helt fantastisk blogg kan kolla in här http://emelieohlsson.blogg.se/ har tjejen talang eller har hon talang??? Det är ju helt otroligt vilka bilder hon tar. Eller så är det bara jag som är i farten med mitt galna bild seende nu igen hahaha. Nä men allvarligt Emelie som du hittar på ovan nämnda adress är nog en av de som kommer att bli ett namn i den fotografiska bild historien, tror jag i alla fall. Sen har ni ju mig också, jag är ju redan given i den historieboken synd bara att inte alla har fattat det än hahaha. Nä nu ska jag återgå till min text-kommunikationsbok och läsa på lite om journalistik. Ha det bäst alla ni underbara läsare.

SEE YOU AROUND SOMETIME /Saint




© Samtliga bilder i detta inlägg är tagna av Magnus Engström ©

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar