Leta i den här bloggen

onsdag 11 februari 2009

KAOS!!

Hade tänkt skriva lite kul citat från filmer jag har sett den senaste tiden men så blir det inte. Inte nu i alla fall. Har alldeles för mycket annat att göra just nu så det får helt enkelt vänta. Men det kommer, för de är så roliga citat så dem är värt att vänta på. Sitter och försöker plugga men kommer inte någon stans med det så just nu känns det som att allt är en stor kaos, ett jobb hade suttit fint och sen bara skita i allt vad skola heter. Men å andra sida sett så har jag ju lovat mig själv att aldrig mer jobba med något tråkigt så det är väl bara att bita ihop och göra det som göras skall.

Även om jag inte uppdatera bloggen så ofta nu så tar jag mig tid att läsa era bloggar och det ni skriver är fantastiskt kul många gånger, men inte lika kul att läsa om när ni mår kass i allmänhet. Hoppas allt löser sig för er och är det något så vet ni var jag finns. Ha det jätte bäst alla vänner och bekantar, nära och kära. I LÖÖÖÖÖV YOU!!!

SEE YOU AROUND SOMETIME /Saint

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar