Leta i den här bloggen

torsdag 26 februari 2009

Glädje!!

Idag är en glädjedag för vid ca: 14:30 hämtade jag ut mitt 50mm objektiv F1.8. har testat det lite men har inte riktigt kommit underfund med hur jag ska jobba med det. Tänkte använda det på lördag när jag ska plåta Backyard Babies i parken, ska bli spännande att se vad man kan få för resultat på de bilderna. Jag är dock orolig för att jag inte har batterikapacitet så det räcker men det ge väl sig. Ska till skolan imorgon och se om det finns något extra batteri där som jag kan låna.

Förutom detta så har det inte hänt så mycket under dagen men jag tänkte att ni kunde få ta del av lite test bilder från den nya gluggen. Ha det bäst alla ni där ute och ni vet att jag tänker på er.

SEE YOU AROUND SOMETIME /Saint






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar