Leta i den här bloggen

torsdag 12 februari 2009

Fuck jäva hellete!!

Japp det är så det låter om mina vänners son som fyller 2år imorgon. Även om det inte är det bästa orden ett barn kan lära sig så finns det faktiskt lite charm bakom det när han säger så här. Tror faktiskt det här kommer från hans underbara mamma, som kan vara lite temperaments fylld ibland. Jaja barn de lär sig snabbt och lär dem inte sig nu så kommer de lära sig när dem blir äldre. Inte mycket man kan göra åt det.

För övrigt har det inte blivit mycket gjort idag även om jag borde ha gjort massor med saker. Jag hämtade grabben vid 14:00 på fritids sen åkte vi hem och lirade GTA San Andreas i 3,5 timmar, mycket givande eller hur? Körde hem honom till sin mor vid 18-tiden och sen blev det lite kaffe hos vännerna samt lyssnande på fuck jäva hellete.

Nu sitter jag här och har uppdaterat bloggen lite samt tagit dagens bild. Det blev en lampa i photoshop, ni kanske tycker en lampa? Men jag säger med lite baktanke följ ljuset och allt blir mycket lättare, sen är det upp till var och en att göra en analys på detta. Hoppas att alla har det bra och mår väl, jag tänker på er och hoppas att vi ses snart.

SEE YOU AROUND SOMETIME /Saint

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar