Leta i den här bloggen

söndag 15 mars 2009

Syster!!

Några av er kanske minns att jag skrivit om min äldsta syster i något inlägg. I alla fall hon har sina idéer när det gäller vissa saker precis som vi andra i familjen. Hon åker HD, jobbar som kyrkvaktmästare och pysslar med pärlor, jag vet det låter lite konstigt men så här är det i alla fall. På äldre dagar har hon börjat med smycke tillverkning i dess alla möjliga färger och silver, så jag var hemma hos henne för ett tag sedan och tittade på det hon gjort. Min kommentar blev, "nja det var inte så mycket manligt i smycken du gjort". Detta resulterade till att hon lagt ner lite tid på att göra två halsband till mig som jag fick idag när hon var på besök. Jag säger bara döskallar. Jag personligen tycker de var rätt rock n roll men det är säkert många av er som inte tycker och vet ni vad. Det skiter jag fullständigt i för min syster är världens bästa syster och det hon gör är rock n roll så är det bara. Givetvis var jag ju tvungen att ta någon bild på halsbanden jag fått så ni kan se och bli avundsjuka på att ni inte har det jag har och aldrig kommer att få det jag har. Hahaha.

Förövrigt har denna dag varit som nästan alla andra, det har inte blivit mycket gjort och jag har inte tänkt göra något åt det heller. Såg en av mina grannar idag, jag brukar skumma hennes blogg i mellan åt. Det är tur att det inte är som hon skriver i sin blogg i alla fall, (det där med kvinnor och deras utseende) fåtal gånger har jag set någon kvinna som är så otroligt söt som hon är. Lite synd att hon inte tycker det själv. Men vem mer än jag tycker att man är världens snyggaste hahaha??? I alla fall SHE IS HOT!! Nog om fluktandet efter grannarna.

Imorgon är det skola igen och jag ska sätta igång en utredning med flickorna på kontoret. Något har blivit fel på mitt csn så jag hoppas verkligen att de kan fixa det. Annars blir man fattig som en kyrkråtta och det är inget jag är så jätte sugen på. Åter igen har en myndighet lyckats med det omöjliga, blir man förvånad??? NEJ!!!

Nä nu tror jag att jag ska bunkra mig i soffa resten av kvällen och jäsa igenom några gamla filmklassiker, samt läsa på lite om porträttfotografering. Det är onekligen väldigt intressant hur många olika sätt folk har för att genomföra en porträttsession. Sen om det är någon som känner att de har 73000kr liggande till ingen som helst nytta så går det bra att komma med en Nikon D3x till mig som en försenad födelsedagspresent. Jag lovar att jag inte kommer bli sur för att ni kommer någon dag försent med presenten.
Ha det bäst alla mina nära och kära, vänner och bekantar och krama varandra i trafiken.

SEE YOU AROUND SOMETIME /Saint

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar