Leta i den här bloggen

lördag 7 mars 2009

Livet är fantastiskt!!!

Okej nu tror ni kanske att jag har slagit i huvudet men så är inte fallet. Allt känns bara helt fantastiskt och det är så j***a skönt när man får den känslan. Även att jag ligger efter med hur mycket skolarbete som helst så känns det bara bra. Även att vädret är som det är så är allt bara bra. Helt enkelt gött å leva. En sak som är mindre bra är att jag börjat äta massa choklad igen. Jag var inne i en period som jag ”missbrukade” Marabou mjölkchoklad, kunde trycka i mig cirka 5kg i veckan. Riktigt så mycket äter jag inte än men fyra 200g i veckan är ju inga problem. Får nog försöka lägga ner det så man inte rullar fram snart, men f*n vad gott det är. Det och ostbågar med kall cola till mmmmmmmm.

Jaha idag har jag varit hos min stöd familj och gjort lite guitartuning, fixade till två gitarrer så de blev spelbara igen. Den ena blev riktigt bra faktiskt och det var till och med kul att göra det. Tror nog att jag ska köpa in lite riktiga verktyg för att fixa guror med, kanske till och med en verktygslåda att ha sakerna i så man ser riktigt märkvärdig ut när man ska fixa något utan för hemmet hahaha. Fick lite smak prov på mycket god mat också, det är ju inte första gången. Fåtal kvinnor som har lagat mat som jag har ätit är så god som den som frun i detta hushållet lagar. Hade jag haft råd hade jag nog anställt henne som privat kock. Men det får väl bli när man har börjat jobba igen och tjänar miljonerna som rockstjärna eller NG fotograf.

Har hittat en ny sidohobby jag tänkte prova på. Har läst på lite genom internet och det verkar inte riktigt lätt. Men provar man inte så vet man heller inte om det går. Jag har ju lite saker som jag har bestämt mig för att göra innan jag säger upp mitt kontrakt på livet så det är ju lika bra att sätta igång så man inte blir efter med något, hahaha. Det nya jag tänkte testa är …………. Nä jag väntar nog med att berätta det så slipper jag massa frågor om det från alla nyfikna människor, men jag lovar att jag ska lägga ut en bild på den första egenskapade sådan här som jag tänkte testa att göra när den är klar. Kanske till och med gör en bild serie från dag ett tills den är klar.

Förutom att livet är på topp och dagarna bara rusar förbi så har jag fått lite inneboende i helgen. Förhoppningsvis stannar de ett bra tag. Flyttade in ett stim malawiciklider cirka 15-20 stycken i 400 liters baljan i fredags och de ser ut att trivas bra, börjar få lite ordning på vatten temperaturen nu också så den håller sig där den ska vara. Nu är det bara att se till att göda dem så de blir feta och goda så man kan grilla dem till sommaren haha.

Sammanfattningen av detta inlägg blir väl helt enkelt, livet är fantastiskt. Och till mina ännu mer fantastiska läsare som bara blir fler och fler vilket jag tycker är jätte kul vill jag bara säga. Peace, love and fucking understanding.

SEE YOU AROUND SOMETIME /Saint.

Bilden är tagen från:

http://www.kraftfoodsnordic.com/kraft/images/fifi1/pictures/web_Mbou_Mjolkchoclad_200g.jpg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar