Leta i den här bloggen

torsdag 12 mars 2009

Att städa rockar dåligt!!

Hmm varför kan man inte vara den som är så lyckligt lottad så att man har tjänstefolk till att sköta om hemmet. Tänk vad mycket roligare det hade varit att ha ett stort hem då… Inte för jag har så jätte stort hem men det är ändå jobbigt att ta sig från tv salongen i den västra flygeln till det kungliga sovrummet i den östra flygeln. Funderar allvarligt på att köpa en el scooter så man slipper gå hahaha. Nä men allvarligt det suger något fruktansvärt att städa. Det är fään ingen rock n roll i att städa. Det närmaste man kommer musik när man håller på med hushållet är när man disco diska men det är ju inte någon rock.

Sen tror tydligen alla att jag har världens soptipp hemma hos mig, var ända människa som har anmärkt på just städ dagen i dag tror att jag städar för att jag fyller år på lördag. Hm så det skulle vara den enda gången som jag städar då eller, en gång om året??? Hahaha ja det är ju inte långt ifrån i alla fall. Tror det brukar bli tre gånger på ett år men sen brukar jag ta det rätt lugnt hahahaha. Helt otroligt vad ni är tröga om ni tror på allt jag skriver.

Imorgon får man dam besök det är ju alltid trevligt. Nä nä nä jag tänker inte berätta vem det är som kommer för då har ni så mycket att prata om sen så truten stannar väl aldrig på er efter det. Dock blir det bara en snabbis för sen ska jag ut till Anderstorp och träffa en eventuellt ny modell som jag ska fotografera lite. Men en snabbis är ju alltid en snabbis och det kan ju många gånger vara lika gött med en snabbis som ett 5 timmars besök. Alltså vi snackar snabbvisit en kopp kaffe lite tjöt sen iväg igen. Jag vet nog vad ni tänkte men icke sa Ture Bult. Blir inte något med det.

Jaha vad har jag gjort för mer intressant idag mer än att städat…….. suck pust stön och stånk. Nä det har nog inte blivit mycket mer. Jo jag har varit hos min familj nere på Henja en runda och fixat lite. Nä det har helt enkelt varit en lugn dag och nu ska jag ta hand om den sista disco disken sen blir det nog lite nattpasta, film och sen sova. För imorgon är det en ny dag och då ska man gå några ronder med den stora stygga tvättmaskinen. Enligt insider information så kommer den att lägga sig i tredje ronden så vinnaren kommer ju då bli jag. Hahahaha det är fantastiskt vad tråkigt jag har just nu så.... ja vad kan jag säga….. håll tillgodo med dagens bilder och gör allt som jag inte skulle ha gjort.

SEE YOU AROUND SOMETIME /Saint

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar