Leta i den här bloggen

onsdag 4 mars 2009

Skillnaden mellan mig........

Att blogga är en rätt stor del av en del människors liv har jag märkt. Det finns de som bara skriver massa skit i sina bloggar, kan vara kul i början men inte i det långa loppet. Sen finns det de som skriver blogg som en dagbok. Och sen har vi de som är som mig. Skillnaden mellan mig/oss som skriver som vi gör och andra bloggare är inte stor, förutom att jag bruka skriva rätt mycket om mig själv, mina tankar och hur jag är. Tror ni att ni känner mig för det? Hahaha knappast. Det finns nog en person i världen som känner mig på riktigt och det är min dotter. Detta för att hon är precis som jag. Ni andra som tror kan fortsätta med det, ni kommer troligen inte längre än så.

Att skriva ut sitt liv är något man kan göra på många sätt. Jag har valt att skriva ut mitt liv på ett sätt som uppenbarligen roar folk. För hade det inte varit roande att läsa det jag skriver så skulle jag troligen inte ha hundratals läsare varje vecka. Och ni blir bara fler så därför tänker jag fortsätta att roa er med lite läsning, men att tro på allt man läser kan vara fel ibland. Vad jag menar med det lämnar jag till er egen tolkning.

Dagen har varit som vanligt, lite kvällskurs och efter det så blev det en film. Hittade en gammal klassiker Crossroads. En film i bluesanda (musik) tycker den är helt okej faktiskt även att det är Mr. karatekid som har huvudrollen i filmen. Mer än så har jag väl inte att säga om denna dagen.

Börjar bli lite trött nu så det blir väl sängen om en stund, ska väl bara ta i tur med lite distansläsning innan. Imorgon blir det upp till skolan och lägga in bakgårdsbarnens bilder i datorn så jag har lite att göra när jag är där. Blir väl troligen lite kaffe och snack med folket i oasen också, lovade the sugerbabe att vi skulle ta en kaffe och tjöta lite, om hon kommer ihåg att väcka mig, hahaha. Vilken tur att jag har henne så att folk har något att snacka om. För de har ju tydligen full koll på sina egna liv och istället måste snacka om oss. Patetiskt om ni frågar mig men tydligen så märker väl inte de människorna själva att de är så patetiska. Kan ju bero på inkompetens också, men jag bjuder på det efter som ni har så dålig fantasi så ni inte kommer på något bättre att snacka om. That’s me, och det är det som gör den stora skillnaden mellan mig och många andra bloggare. Hahaha.

Ännu en gång har jag lyckats att idiotförklara massor av människor och ändå blir det bara fler och fler som läser denna helt underbara och fantastiska blogg (Bjorn R. Lee this is not for you) och till mina goda bandmedlemmar vill jag bara säga kick ass, grejorna har kommit så snart sitter vi i det heligaste vi har. DoubleRounds recording studio. Och med stor kärlek säger jag till mina vänner och bekanta, nära och kära……..

SEE YOU AROUND SOMETIME /Saint

Bilden är tagen från: http://blogg.passagen.se/resources/caramelle/Stress-AntiStressKit.gif

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar