Leta i den här bloggen

lördag 14 mars 2009

Födelsedag!

Nja om det är något att fira vet jag ju inte, jag tycker mer det är lite väl överdrivet att fira sin födelsedag. Även om jag tycker det är väldigt bra att andra gör det och att jag får komma för då får man ju massa goda kakor och eventuellt god mat och det är väl det som jag tycker är bra med att andra fira sina födelsedagar. Jag kan väl säga att jag ser denna stora dag precis som alla andra smådagar. Inget speciellt alls helt enkelt. Sen har jag en fundering över just det här med att bli äldre. Finns det någon gräns för när man blir gammal? Och finns det någon gräns för när man är för gammal? Alla tjötar så mycket om att ”jaha nu blir du gammal då, hehehe” för det första jag har ju minst 30 år kvar att leva om man lever ett normalt liv. För det andra ”hehehe” vad fan är det som är så kul med att fylla år? Nej jag begriper mig inte på en del människor helt enkelt. Och tur är väl det, för hade man gjort det så hade man nog blivit helt galen i huvudet själv. Något där emot som är hehehe är när jag var på bolaget idag och kassörskan frågade efter leg. Man bara undrar ju vad hon hade för fel på sina ögon? Nog med födelsedagssnack.

Måste väl nämna att jag känner mig väldigt nöjd med livet just nu. Tycker att nästan allt funkar som det ska så när som de statliga myndigheterna som aldrig funkar som de ska. Det är något som jag blir riktigt trött på ibland, men jag har konstaterat att det bara kostar massa energi att bry sig om dem. Från och med nu ska jag ignorera alla myndigheter totalt och lägga energin på positivt tänkande istället.
Känner att jag har varit lite slö på att ta bilder idag och det är inte riktigt likt mig. kameran ska ju gå varm minst 8timmar om dagen, hehehe eller inte. Nej men att jag inte har tagit någon bild idag är nästan lite skamligt men det är bara att gilla läget. Ni får helt enkelt inga bilder denna gång.

För att avsluta som jag började så tänker jag tacka den underbara stödfamiljen för den fina presenten. Halva är slut nu och den andra halvan ska jag ta med mig i sängen när jag går och lägger mig. jätte stort tack ni är underbara bara så ni vet det. Och till er andra snåla läsare säger jag tack för att ni höll er borta hahahaha.

SEE YOU AROUND SOMETIME /Saint

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar