Leta i den här bloggen

onsdag 18 mars 2009

Onsdag??

Har precis vaknat och sitter med lite funderingar om det är onsdag idag, hmm men det måste det väl nästan vara. Ska iväg en runda till hotellet och säga hej till en av mina underbara vänner och sen ska jag till tandläkaren. Det är ju inte jag som ska dit mer jag ska dit och boka om en tid åt min son. Sen ska jag jaga lite butikschefer för att se om mitt fotoprojekt blir genomförbart eller ett av dem i alla fall. Det känns som om jag har missat något och det har jag säkert gjort men det ge väl sig framåt dagen.

Det har inte hänt något speciellt sedan förra inlägget förutom att skolan går vidare och inget nytt än från CSN. Hoppas verkligen att de fixar till detta nu. Pengar klara man sig inte utan helt enkelt, visst kan man klara sig med väldigt lite men att inte ha några är lite jobbigt så sätt lite fart på maskineriet nu så jag kan få mina pengar som jag ska ha. Kanske ska ta en runda förbi skolan och dricker lite kaffe med några vänner eller så åker jag till mina fantastiskt underbara vänner nere på Henja och slöar lite över en kaffe.

Läste ett blogg inlägg nyss och jag kan bara säga att det gjorde mig otroligt glad, vilken kvinna. Att gå från helt nerstämd över vikt, utseende mm till att bara tänka på att få må väl. Det tycker jag om, kanske är något alla borde tänka på. Hoppas verkligen att det håller i sig, en så otroligt vacker kvinna ska bara behöva bry sig om att må väl.

Nähä nu är det dags att slänga på sig lite kläder och sticka ut i det fina vädret som vår herre har skänkt till oss, göra det som ska göras. Men jag ska ha er alla i mina tankar hela dagen för jag tycker så jätte mycket om er.

SEE YOU AROUND SOMETIME /Saint

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar