Leta i den här bloggen

söndag 31 januari 2010

Helt otroligt eller?

Jag och en mycket kär och nära vän gjorde ett litet bus här om dagen. Hahaha det är otroligt vad folk verkligen är inne i Communitysiten Facebook. Är det verkligen så att det som står på FB är sant och är en lag? I alla fall, vi gjorde en relations ändring i vår profil. Som blev att vi har en relation som är komplicerad. Hahaha. Vet inte hur många som har ifrågasatt detta. Den roliga grejen är den att personen som jag gjorde detta med är min sons moster, hihi. Ni kanske hajar vilken skandal det blev. Fast en del personer tyckte det var jätte kul och önskade oss lycka till. Ja vad ska man säga, allt som man läser på Internet är ju faktiskt inte sant. Eller?

Det har varit en sjukt bra helg men nu får det nog bli lite lugnt ett tag. Kroppen håller inte hur länge som helst. Att bara sova några timmar per dygn och sedan vara ute och festa med polarna tar rätt hårt i längden.

Nya musikprojekt på gång, denna gång med hungriga människor som bara vill lira för att komma ut och giga. Det ska bli spännande och se hur det kommer att gå. Jag har ett soloprojekt, ett bandprojekt och ett singer/songwriter projekt som ska köra igång i vår så det kommer ju inte vara så att man kommer att sitta sysslolös direkt. Jag kommer nog att köra lite update här och berätta hur det går.

Den resterande dagen kommer nog att bestå av pizza, film och jäsa i soffan. Försöka att få lite lugn helt enkelt efter den helt otroligt roliga helgen, ska nog börja med lite planeringen för den tänkt kommande reunion festen. Nämner inte mer än så efter som det inte finns mer än en tanke.

Hoppas att alla ni har haft en underbar helg och ni vet att jag tänker på er alla.

SEE YOU AROUND SOMETIME /Saint

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar