Leta i den här bloggen

måndag 1 februari 2010

Levae a light on for me!!

Kanske finns en utväg till allt ändå. Att bara gräva djupare i något som inte finns leder bara till problem som inte går att lösa. Det kommer inte att bli lätt men det skadar ju inte att försöka. Har man inget från början så kan det ju inte bli mindre i slutet eller?

Jag försöker gå vidare med livet för att se vad det har att ge. Det borde finnas något som är mycket bättre än det som är nu. Givetvis så blir det ju inte mer än vad man gör det till. Jag orkar inte med att springa i ett ekorrhjul till. Sitter faktiskt och funderar på om man ska dra här ifrån, dra riktigt långt denna gång. Har kollat lite utlandsstudier i natt när jag suttit sömnlös. Det finns många länder som jag skulle tänka mig faktiskt. Gör man det så kan man ju helt enkelt bara släppa allt som finns runt omkring, visst många kommer man att längta efter men spela rock n roll liksom. Dom som finns nu kommer ju alltid finnas kvar eller?

Har kollat på lite brädor på nätet, det är inte så farligt dyrt som man tror. Hade ju varit kul att testa och se hur det är. Har även läst rätt mycket om det och det verkar inte vara en hel vetenskap att lära sig. Blir väl med detta som allt annat. Man kör det 110 % sen är det bra när man väl lärt sig grunderna.

Musikskrivandet rullar på rätt duktigt och det kan jag ju bara tacka en viss person för. Efter som 85 % av allt jag skrivit handlar om henne. Du har gett mig inspiration att skriva igen, bra att det kommer något gått ur det som inte känns så bra just nu. Det blir dock inte som jag trodde det skulle bli. Allt är väldigt soft och lugnt så det får nog bli lite annat för att inte göra massa degig smörja av det hela.

Är hemma från skolan idag, har fått någon vajsing med magen. Vet inte om det helt enkelt blivit för mycket av allt eller om det är någon skit som går nu. Hoppas det går över så snart som möjligt så jag kan komma tillbaka och göra klart det som jag håller på med, mina köksmöbler.

Nu ska jag sätta mig med mina svenska böcker och plugga lite. Ha det bäst alla och ni vet att jag älskar er.

SEE YOU AROUND SOMETIME /Saint

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar