Leta i den här bloggen

onsdag 24 februari 2010

Dåligt!!

Att sakna motivation till att skriva händer nog all någon gång, jag har varit så trött de senaste veckorna så jag har inte orkat göra något vetigt. Det enda som händer på eftermiddagarna och kvällarna är slappa. Försöker få lite flyt i saker och ting men det verkar som det inte vill sig riktigt. Men det rättar väl till sig när det börjar bli vår får man hoppas.

Just nu sitter jag och lyssnar in massa låtar, det brukar normalt sett vara rätt kul men när man inte har ork till något så blir det mer jobbigt än kul. Det går väl dock rätt bra tycker jag, ska bara försöka hitta lite sång övningar också. Det var ju inte igår man stod och sjöng och spelade covers så lite sång träning skadar nog inte.

Till helgen blir det jubileumsfirande i alla fall, det ska bli riktigt kul. Hoppas det blir en kväll värd att minnas. Verkar vara rätt mycket folk som ska deltaga i firandet så det finns ju stora möjligheter för en bra kväll. Inte helt omöjligt att man sliter med sig kameran och ta lite bilder.

Sen måste jag bara spy lite galla på er som gång efter gång lösenordsskyddar era bilddagböcker. Fy fan vad tråkiga ni är. Varför har man ett forum med bilder på som man bara vill visa för några utvalda? Jag fattar inte detta men visst, gör ni som ni vill jag tycker bara det är så jävla lamt så det finns inte.

Någon ny film har det inte blivit heller, fattar inte vad det är frågan om. Jag brukar alltid plöja minst två filmer om dagen men nu har det inte blivit mycket av den varan. Kollade över Bourne filmerna och de var ju rätt bra faktiskt. Väldigt fartfyllda minst sagt. Tänkte ta mig igenom P.S I Love You efter som alla skriver så mycket positivt om den. Har börjat kolla den tre gånger men har inte kommit igenom den än så nja, man måste kanske vara på rätt humör för att den ska gå igenom.

Förövrigt så flyter det på med skolan, ska sätta mig med lite Svenska B någon dag och skriva ifatt lite som blev släpande på sportlovet. Jobbade ju hela lovet så det blev inte mycket gjort då. Kan ju säga att industrijobb är inget som jag klarar av, det är ren fakta. Efter en vecka var jag död och hade sådan panik över att behöva jobba vid en automatmaskin så det finns inte. Det är nog dags att kolla över vad man ska jobba med i framtiden som kan generera lite pengar. Söka till högskolan och göra något som man vill och tror på.

Nu blir det iväg till affären och handla lite kvällsmat, sen hem och äta, softa lite på soffan framför någon gammal film och sen gå och lägga sig. Sen hoppas på att man är pigg och glad som en jag vet inte vad i morgon när man vaknar.

Ha det bäst i vårt vinterlandskap alla läsare, I Love You All!!!

SEE YOU AROUND SOMETIME /Saint

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar