Leta i den här bloggen

söndag 14 februari 2010

Alla hjärtan…..

Ja man bara undrar ju. Det är väl ok att ha en dag som denna, undra när de ska komma en alla singlars dag hahahaha. Jaha vad har hänt sedan sist, jätte mycket faktiskt. Men jag orkar inte gå in på några direkta detaljer. Helgen har varit bra i alla fall. Har sett det absolut mest patetiska någonsin i helgen. Men det får stanna hos mig efter som jag inte känner för att hänga någon idag hahaha.

Har haft lite inne boende i helgen av lilla fröken Emmy Pop, det var väl helt okej tycker jag. Ska nog inte vara några problem att ha henne här fler gånger så länge hon inte lagar köttfärssås. Alltså den var god men kanske inte riktigt de ingredienserna som jag är van vid i en köttfärssås.

Har träffat lite nytt roligt folk som man säkert får träffa snart igen. Dock en person som var riktigt trevlig faktiskt, men som man inte kommer träffa så ofta då han inte bor i Sverige. Men det spelar ju ingen roll, trevliga människor träffar man och oavsett vad de bor så kommer man att stöta på dem när man minst anar det. Skulle vilja träffa den hel sköna Burseryds-Göteborgaren snart igen. Får väl helt enkelt åka och hälsa på någon gång, det är ju inte så långt till Gbg menar jag. Sen har jag ju faktiskt fått lov att fotografera honom också så det gör väl att man helt enkelt få ta sig en tur framåt snart.

Imorgon ska jag jobba, hela sportlovet faktiskt. Det känns lite annorlunda måste jag säga. Jag har ju inte jobbat på 3år så lite nervös är man väl allt. Men det ska nog gå bra tror jag. Plus att det blir en slant extra i fickan och det gör ju absolut inget efter som det börjar bli tomt på den fronten igen. Undrar när man ska få så det räcker till?

Jag försöker få en vän att börja fotografera, men det är lite svårt att få igång henne. Alltså det är ingen konst att få fart på henne mer att hon inte vågar efter som hon inte har några grejor och vägrar att låna mina. Men jag ska försöka få med henne ut någon dag och ta lite bilder. Har dock lovar henne att jag ska kidnappa henne när våren kommer, det är den absolut bästa tiden på året enligt mig att fotografera på. Då ska hon med hahahaha.

Denna våren som är på väg eller som komma skall, kommer nog bli en av de bästa någonsin. Jag känner det redan nu. Och jag hoppas, hoppas, hoppas på att det blir som jag vill. Hahaha känner du igen det min lilla FB-vän hihi. Nä men alvarligt, man kan inte bara gå omkring och tro att saker löser sig självmant. Man måste vara lite framåt och våga fråga för att man ska lyckas med det man vill. Och i år ska jag göra det, det som jag har tänkt i snart 6år.En road tripp, en solnedgång, en glass, en vän och en bit av Karl Johan Street Oslo. Det är vad som ska hända i år, så är det bara. Jag behöver verkligen ha detta minne med mig i mitt bagage, det är en av de milstolpar som ska ner i marken, så är det bara.

Men nu blir det sängen för min del. Ska upp vid 06:00 och åka till min arbetsplats. Men ni får ha det bra och hoppas att alla har haft en underbar alla hjärtans dag. I LOVE YOU ALL!!!

SEE YOU AROUND SOMETIME /Saint

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar