Leta i den här bloggen

tisdag 9 februari 2010

Ett underbart live med mycket händelser.

Precis så känns det just nu. Kropp och själ är ut och in hjärnan funkar precis så tokigt som den bör göra när man känner så här. Jag är en sucker för en speciell kategori filmer, tänker dock inte berätta vilken, hahaha kan bara säga så mycket som. Love stories are wonderful, sorry they don’t come around very often.

Som sagt det är mycket som händer just nu, känslorna flyger i 190 fram och tillbaka. Det är då jag känner mig levande och mår precis hur bra som helst. Något jag önskar att alla fick känna någon gång i livet.

Musikskrivandet fortsätter och jag tror att det börjar bli dags för lite demoinspelning snart. Det känns ju lite små trevligt faktiskt. Trodde aldrig att det skulle gå så snabbt att få ihop den första delen av 4 men man slutar aldrig att förvånas.

Hahahaha måste ju bara säga att facebook måste vara det sunkigaste community som finns. Alltså det går inte en dag utan att någon klagar över den sidan. Helt otroligt att man bara finner sig i att ha skiten kvar. Men det är väl så den framtida världen ska se ut. Man ser vad folk gör och man snackar med varandra på chatten. Varför ska man träffas och utbyta information när man kan göra det framför en dator. Det är ju så patetiskt att det inte finns. Men ändå sitter man med skiten. Otroligt eller hur….

Sen vill jag bara säga att jag tycker det är as kul med er som vågar er fram och berätta om att ni läser min blogg. Ni som kommer fram på krogen eller i affären och säger, ”du jag har smygläst lite i din blogg du skriver ju massor med intressanta saker där i” detta är något som jag verkligen uppskattar. Folk som vågar, även om ni inte tycker om det jag skriver så får ni komma fram till mig och säga det också. Det ger precis lika mycket som om det ni säger är positivt. Sen till er som ”smygläser” min blogg, sluta med det och läs den bara helt vanligt. Finns ingen anledning till att smyga med blogg läsning hahaha..

Vissa saker som jag skriver om här är inte säkert att jag berättar rakt ut om ni kommer och fråga mig. Till exempel vem den stora kärleken är… det är något som jag gärna håller privat för att samtidigt skydda den berörda personen. Hon vet vad jag tycker om henne och det behöver hon inte höra från massa andra människor efter som jag är rätt säker på hur vi kommer att fortsätta i framtiden. Vänner och kanske kollegor, om jag får bestämma.

Jag läser mina blogg favoriter, och ni gör ett mycket bra jobb i era bloggar. Även ni som skyddar dem. Men efter som jag är nyfiken så ber jag gärna om ett lösen eller en inbjudan. Lika så med er som skyddar era bilddagböcker. Jag har fullförståelse för detta men som sagt jag är nyfiken. Speciellt om jag finns med på bilder i din dagbok. Då vill jag väldigt gärna ha tillgång och kunna titta förbi när jag vill.

Ja det var väl lite kort och bra om hur det är med mitt liv just nu. Hoppas att ni har det precis hur bra som helst. Och jag tänker på er, nya som gamla läsare. Unga som äldre, I love you all..

SEE YOU AROUND SOMETIME /Saint

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar