Leta i den här bloggen

onsdag 3 februari 2010

History!!!

Ibland funkar inte livet som man tänkt sig. För mig tycker jag det är så ofta, men det betyder ju inte att man bara stänger butiken för det. Nä vad man istället få göra är ju att ta lärdom av det som hänt och låta det gå till historia. Sen får man helt enkelt göra det på något annat sätt nästa gång. Jag försöker se positivt på livet och vad som komma skall. Men just nu är jag i en period av lite olycklig kärlek och har svårt för att se det positiva.

Men bara några få ord kan få än att tänka helt annorlunda både om människor och livets gång. Ibland så slutar man helt enkelt att kämpa för det man vill ha för man får reda på något som inte känns rätt. Ibland får man reda på saker som gör att man ändra sin syn på personer som är i omgivningen och där av väljer man bort deras existens. Jag vet hur jag ska gå vidare ur detta och det känns rätt bra. No more Mr. nice guy.

SEE YOU AROUND SOMETIME /Saint

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar