Leta i den här bloggen

måndag 25 januari 2010

Rättelse!!

Alla gör vi fel här i livet, så även jag. Att göra personangrepp är normalt sett inget jag brukar göra men i ren ilska bort ser jag från detta och gör det ändå. I nu läget spelar det säkert ingen roll vad det gäller då jag redigerat om inlägget som jag skrev detta personangrepp i. Men det var människor som blev lidande, sårade, irriterade, besvikna och förbannade som fan för det jag skrev. Och därför så har jag nu tänkt be om ursäkt för detta.

Vad jag tycker och tänker kan jag skriva här och jag gör det oftast också. Detta för att vi har de lagar i Sverige som vi har. Men att ren av göra människor förbannade med flit är inget som jag håller på med. Visst jag hänger en och annan, dock inte till namn men det spelar ingen roll heller. Jag gjorde ett stort fel och ber jätte mycket om förlåtelse för detta. Jag agerade i ren ilska och så här med facit i hand så förstår jag nu att det blev större än jag själv trodde det skulle bli.

Har jag eller gör jag fel så är jag man nog att erkänna det, och det är det jag gör nu. Troligen spelar inte det heller någon roll efter som det redan varit ute. Men hade man kunnat göra saker ogjort så skulle nog detta var en av de få grejer som jag skulle ha backat i livet. Nu kan man inte det och man kan inte heller räkna med att ursäkten godtas. Men jag står fortfarande för att jag vill ha ett bra slut på det hela. Detta är troligen inget som kommer att ske, men om det skulle komma till en sista tanke så hoppas jag på den kompletta avslutet.

Fortsätter det som det är nu och inte blir något avslut som jag hoppas på så står jag rak i ryggen och tar på mig hela fallet som enskild person. För det var jag som slog i den sista spiken i kistan och där med så faller det med mig. Ingen ska någonsin kunna säga att det var på grund av någon annan människa. För vad som rör sig i mitt huvud privat rör inte detta projekt. Mina personliga åsikter har inkräktat på något som inte har med detta projekt att göra alls. Och som den person jag är, med den position jag har/hade i detta projekt så är det fruktansvärt O-professionellt att göra som jag har gjort.

Mina tankar och åsikter kan ingen ändra på. Men än en gång så säger jag ett stort FÖRLÅT till dem som blivit drabbade av det jag har skrivit i ren ilska.

R.I.P

SEE YOU AROUND SOMETIME /Saint.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar