Leta i den här bloggen

tisdag 26 januari 2010

Världen blir mindre!!

Jag sitter och fixar med lite bilder nu. Bilder på en otroligt söt kvinna som ska vara klara på torsdag. Att se människor på bild är inte samma saks som att röra sig ibland dom i verkligheten. På bilderna som jag håller på med ser jag något som jag tycker väldigt mycket om, jag blir sittande länge och granskar den vackra kvinnan på bilden jag förälskat mig i. Inte för att hon ser så jätte mycket annorlunda ut i verkligheten men det finna precis det som jag försökte få fram vid fotograferingen. Jag sluter mina ögon och ser fortfarande den underbara kvinnan. Jag drömmer mig in i bilden för att komma närmare henne men verkligheten sätter stopp. Illusionen jag har skapat får mig lite nedstämd, jag går vidare till nästa bild och försöker igen. Där finns inte det kompletta, en jätte bra bild men kvinnan är som bortblåst. Jobbigt!!

Runt om kring mig finns det massor med folk som jag känner men det känns som att allt bara krymper. Jag vet faktiskt inte varför, har aldrig varit med om detta förut. Det känns nästan som om världen bara blir mindre och mindre. Passformen funkar inte längre, jag passar helt enkelt inte in bland det folket som är runt omkring mig. Jag fattar inte vad det bero på. Kanske dags att besöka någon som är proffs på området, som kan berätta för mig vad som håller på att hända.

Vissa projekt som man gör är värda mer än andra. Ett av alla de projekten som jag hållit på med länge nu känns som förgäves. Jag skulle nästan kunna ge vad som helst för att få gör det en enda gång, en enda på riktigt. Visst jag vet, jag skulle ha tänkt på det lite tidigare. Lätt att vara efter klok eller hur.

Nä tillbaka till den vackra kvinnan på bilden, ha det bäst alla ni som är här och läser. I Love You All oavsett om ni är en vän eller ovän.

SEE YOU AROUND SOMETIMES /Saint

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar