Leta i den här bloggen

onsdag 20 januari 2010

Nu är det dags igen.

Hallå alla underbara vänner, nära och kära samt bekantar. Även ett stort hallå till alla er idioter som kanske hittar tillbaka och börja klaga, men till er säger jag direkt, give it to me and I’ll fuck you right back! Så där ja, en riktigt bra start måste jag väl säga själv hahaha.

Det finns ju som sagt en del som tycker det är kul att läsa om andras liv, det är precis vad ni kommer få göra nu. Jag känner att jag måste börja skriva igen för gör jag inte det så dör jag väl snart av tristess. Så håll till godo.

För er som varit här innan så vet ni vad jag håller på med. Pluggar gymbetyg fram till den 2maj sen är man klar. Letar jobb som fan men det är inte det lättaste tydligen. Inte ens någon timme om dagen verkar finnas. Men skam den som ger sig. Till lilla mamma vill jag säga att allt är bra och allt kommer att ordna sig, så var inte orolig i onödan och jag älskar dig för att du är världens bästa mamma.

På någon månad har det ”ström”mat till lite nya bekantar hihi, fan vad fyndig jag var nu. Aja i alla fall detta ser jag som mycket positivt. Vänner kan man aldrig få för många av, även om det inte är vänner som man har daglig kontakt med så tycker jag det är jätte kul ändå.

Musiken flyter på och fotograferar gör jag så mycket jag hinner. En av de nya kontakterna som jag träffat är grafisk designer och ska bli väl utnyttjad av mig hahaha. (Sandra om du läser detta så förstår du att jag skojar hoppas jag) i alla fall, kul att träffa nya människor som har samma intressen som man själv har.

Förövrigt så är nog allt som det ska förutom att man går och förälskar sig och inte vet riktigt hur man ska hantera det men, ja det ger väl säg hoppas jag. Eller så blir det som vanligt, man får bita i det sura äppelhelvetet och få lite ont, läka ihop och invänta nästa smäll. Ibland känns det som att det inte spelar någon rock n roll alls men………

Det är tur att man känner sig själv, mer problem är det väl med att lära sig av sina misstag och inte göra om dom igen. Ah va fan ingen är väl perfekt, förutom jag då hahahaha det är väl därför jag är lite speciell.
Nu får jag nog ta och tänka lite på drömmarna, men som alltid så vet ni att jag älskar er. Även ni som är fruktansvärt tröga och fruktansvärt dumma i huvudet.
Och nu till det helt oförglömliga…………………..

SEE YOU AROUND SOMETIME /Saint

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar