Leta i den här bloggen

söndag 30 augusti 2009

Trend eller inte?

Jag som bloggare läser väldigt mycket bloggar. Allt efter som jag hittar nya intressanta bloggar konstaterar jag att de gamla stammisbloggarna inte uppdateras så ofta. Är det en trend att blogga eller har bara folk allmänt mer att göra så de inte hinner med att skriva ner några rader i veckan. Visst jag är inte den ultimata bloggskribenten själv, jag känner allt som ofta att jag borde skriva mer i min blogg. Eller inte mer utan oftare. Jag har ju trots nått hundratal som besöker sidan varje vecka. Kan ju vara så att det är många samma människor som har lite svårt för att fatta vad man skriver så de måste titta in några gånger om dagen. Men i alla fall, vad jag ville komma till är det. Jag tror att det både hänger på trend och tid. Folk som har bloggat några gånger om dagen uppdatera nu inte mer än en gång varannan vecka. Sen verkar det som om att folk som mår allmänt dåligt bloggar oftare än när de mår bra. Kan det vara så att en del bloggar för att skriva av sig sina tråkigheter?Jag vet inte men jag håller på att göra lite analys på detta för att få reda på varför, inte helt olikt mig.

Förövrigt har dagen varit bra, väldigt lugnt. Har bara varit utanför dörren ca: 2 timmar men jag tycker det är okej att bara vara för sig själv ibland. Nu ska jag göra lite läxa sen ska jag sova så jag orkar upp i rätt tid. Ha det bäst alla ni som läser, love you all.

SEE YOU AROUND SOMETIME /Saint

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar