Leta i den här bloggen

lördag 22 augusti 2009

It makes me wonder!!!

När jag sitter och läser i olika bloggar så kan jag inte annat än att stanna upp och tänka efter. Några av de bloggar som jag läser får mig att börja fundera. Hur tänker denna människa egentligen?? Det är bland annat detta som får mig att vilja ta kontakten med en del av de människorna som håller på med blogg . Det finns så många som skriver enligt mig riktigt bra saker och man kan inte annat än undra om de verkligen är medvetna om det själva, eller om de bara sitter och skriver utan att tänka på vad de skriver. Samtidigt som jag tänker är detta något som denna människa kan stå för, eller flyr de när man ställer dem mot väggen och frågar???

Många av de bloggar som jag läser är det yngre människor som skriver. Här kommer en annan sak som är väldigt knepig för mig att förstå. När man läser det som de skriver kan man tycka att denna människa borde vara ca: 30 år men i själva verket är den kanske bara runt 20. Var har de fått all erfarenhet ifrån??? Eller läser de till sig det och sen skickar ut det i en blogg??? För mig är det massor med frågor som blir obesvarade för att jag inte kan fråga människorna som jag vill. Visst jag kan kommentera deras inlägg, men samtidigt är det något som jag som person vill ha reda på och där med så rör det bara mig och den som jag har frågor till. Jag vill inte dela med mig av de frågorna till någon annan mer en just den människan som der rör.

Kanske är dags att lägga ner det här med bloggläsning och bara skriva istället. Inte för att jag mår speciellt dåligt av det men jag är en människa som vill ha svar. Kan jag inte få det så går jag istället och försöker att analysera det jag läser och tro mig det är tidskrävande.

Till något helt annat. Jag sitter nu och för över videofilm till min dator. Det är fan as tråkigt, det görs nämligen i realtid och det blir ju några timmar som man får sitt. Vad jag skulle komma till vet jag inte nu för att jag fick ett telefonsamtal precis och nu har jag glömt vad det var jag tänkte på. Aja så kan det bli. Ska ut och ta lite bilder nu tänkte jag så jag lägger väl upp några här sen.

att vara anonym kräver inga svar

SEE YOU AROUND SOMETIME /Saint.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar