Leta i den här bloggen

onsdag 12 augusti 2009

Vissa har det andra inte!!

Igår blev det speedway med grabben. Lite halv taskigt väder men inget som störde varken mig, grabben eller den övriga publiken. Det blev en fet vinst till Gislaveds Lejon, inte helt oväntat. Tog lite bilder som jag tänkte dela med mig av här, de kommer som vanligt i slutet av inlägget. Vill bara på peka att det inte är riktigt lätt att stå mitt i ett publikhav och fotografera. Obs!! detta är en liten pik till en god vän så han förstår att han ska ta med mig på någon match framåt så jag får gå på inneplanen och plåta.

Förövrigt har det inte hänt så mycket. Ska försöka göra klart lite skolarbeten idag. Sen blir det nog att köra ett träningspass med basen och lite viktlyftning. Hoppas att alla har det lika bra som jag, tänker på er mycket. LOVE YOU ALL!!

SEE YOU AROUND SOMETIME /Saint.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar