Leta i den här bloggen

lördag 22 augusti 2009

She's got the curse of curves!!

Jaha då var det ett bra tag sedan jag skrev här då. Sorry men jag har haft lite annat för mig så jag har helt enkelt inte hunnit med att uppdatera. Men nu ska ni få höra, eller kanske inte. Hmm lite hemligt som vanligt men kan inte säga för mycket än så länge. I alla fall läget är så här. Jag vet inte hur jag ska göra. Oavsett hur jag än vänder och vrider på saker och ting så blir det något fel. Gör jag på det ena sättet så blir förmodligen inte jag omtyckt av vissa personer. Gör jag på andra sättet så kommer jag aldrig få veta.

Saken är den att jag brukar normalt sett inte bry mig om vad folk tycker om mig, nu gäller det dock några som jag själv tycker mycket om och vill givetvis inte svika dem. Men jag vill samtidigt veta hur hon är. För där finns något hos henne som jag inte kan sätta fingret på. Sen är jag ju helt plötsligt väldigt mesig också. Normalt sett hade man bara tutat fram och börjat snacka med denna lilla fröken men näääää. Så går det tydligen inte till nu. Vet inte varför men det bara är så. Aja jag får väl helt enkelt se hur det löser sig.

Var en sväng på trappa ner i kväll och då var hon ju givetvis där, kom på mig själv att jag bara stod och titta på henne. Tror dock inte att hon märkte det och det var väl tur eller kanske inte. Läget är som det är och det är ju bara att göra något åt det då….

Skolan har börjat och jag tror faktiskt att jag kommer få den bästa terminen hittills. Det känns ju väldigt bra. Csn krånglar som vanligt så jag har inte en blekaste aning om när eller hur mycket jag kommer få av dem. Det är ju då lite jobbigt men man får väl hoppas att det löser sig ganska snart.

Just nu sitter jag och är as trött så jag skriver inte mer nu men jag ska försöka uppdatera snart igen. Ha det bäst alla ni som har läst här, LOVE YOU ALL!!!

SEE YOU AROUND SOMETIME /Saint.

En mobilbild från förfesten, hade man inte vetat bätter kunde man

nästan misstänka love in the air, hahaha men så är inte fallet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar