Leta i den här bloggen

söndag 30 augusti 2009

Skandal!!

Okej vad tror de att de är?? Skulle gå ner till källan men tror ni man kom in?? Nä det gjorde man inte för det stod en nysvensk vakt i dörren och menade att jag inte var välkommen där. Sen sa de att jag kunde betala 50 spänn och få en stämpel och gå in. Vilket skämt vi bor väl för fan i Gislaved eller. Vadå 50 kr för att gå in och titta på 8 fulla personer och hälsa på ägaren som man känner. Tror inte det. Men om jag hade varit där igår och fått stämpel så kunde jag gått in på den idag igen. Mycket märkligt resonemang. Aja det är väl bara tidsfråga innan de bommar igen den förvuxna fritidsgården. Tror allvarligt inte det kommer hålla så länge till.

Skolan går bra förutom att NTI och CSN inte klarar av att samarbeta, det gör ju andra sidan inte kommunens skola heller, inte ihop med CSN i alla fall. Får se vad de säger på måndag om jag lyckas få fatt i någon då. Börjar bli lite behov av de pengarna nu.

I fredags var det bandfest i lokalen samt rep. Det var faktiskt riktigt roligt. Det gick väl så där med spelandet men röj var det så det räckte till och blev över. Det var lite folk som var med och festade, lyssnade på musiken och de tyckte säkert att det var bra. Efter repet fick jag så fruktansvärt ont i ryggen så jag var tvungen att gå hem och vila lite. Fick ett mess senare på kvällen av en flicka som ville komma och sova hos mig. Det var ju lite små mys vill jag väl påstå. Saken är den att hon luktade något så fruktansvärt gott så det var ju lite svårt att ligga där helt oberörd. Men nu luktar hela min säng hon så snart ska jag gå och lägga mig och sniffa lite kudde hihi.

Imorgon blir det nog lugnt. Tänkte åka och hälsa på en god vän i Anderstorp om hon är hemma. Det återstår ju att se. I alla fall är hon inte det så blir det väl till att fortsätta röja lite här hemma, städa = röja. Andra sidan ska jag nog kunna göra något annat istället det ska ju inte vara så svårt haha. Städa är ju skit tråkigt.
Ha det bäst alla ni där ute, love you all.

SEE YOU AROUND SOMETIME /Saint

Innan repet började.

Emmy Pop ligger och njuter av den underbara musik!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar