Leta i den här bloggen

lördag 11 april 2009

Update!!

Jaha då var det påskafton eller? Igår var det fredagsrep med bandet och bandfest invigning hemma hos mig och det gick väl rätt bra tror jag. Alla blev väl lite mer eller mindre berusade som vanligt när det är bandfest hahaha. Skandal var ju att det inte fanns något att gå ut på för vem vill betala 250kr för att gå in på parken när det är 70+ varning. Nja tycker nog att det var rätt dåligt men det gick ändå för det var ju rätt bra tryck på det hemma så man får väl vara nöjd.

Idag vet jag inte riktigt vad som händer men något blir det säkert. Hörde talas om att vi eventuellt skulle åka och kolla in någon musik kollegor som spelar någon stans ute i bushen. Om inte annat så blir det väl fortsättning hemma.

Förövrigt så har det inte hänt så mycket, bilen har pajat lite men det går nog att fixa så den går igenom besiktningen i alla fall. har varit rätt lat med kameran också så några bilder blir det inte i detta inlägg, men jag ska kanske ta med kameran till skogen om vi åker dit i kväll så kanske det blir något kul att titta på.

Ta det lugnt med alkoholen alla mina vänner, nära och kära och ha en fantastiskt bra påskafton.

SEE YOU AROUND SOMETIME /Saint

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar