Leta i den här bloggen

torsdag 16 april 2009

Look-alike

Jaha då var det klart då och jag tycker mig har fått fram den vinnande bilden i mitt look-alike projekt. Hoppas bara att skolan tycker det samma. För er som inte hänger med så har jag och alla andra i kursen fotografisk bild B fått i uppdrag att ta en bild på en kvinnlig film karaktär. Alltså en look-alike bild och mitt val blev FOX från filmen Wanted, alltså Angelina Jolie. Detta gjorde jag med hjälp av en helt fantastisk och underbar modell. Henne vill jag tacka jätte mycket för ett kanon bra samarbete och jag hoppas att hon är lika nöjd som jag med bilden som blev slut resultatet. Jag ser verkligen fram emot att få jobba mer med henne i fram tiden. Slut resultatet ser ni här nedan och vill ni lämna lite kommentarer så hade jag blivit jätte glad. Alltid bra med lite feedback.

SEE YOU AROUND SOMETIME /Saint

Slut resultatet av Projektet. Bilden är tagen av Magnus Engström

Bilden kommer från http://www.aintitcool.com/images2007/WantedJoliePosterBig.jpg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar