Leta i den här bloggen

tisdag 14 april 2009

Allt eller inget!!

Ja då var påsken över och inte blev man mycket smartare av det. Var på lite fest i söndags, kan bara säga att vissa människor är så sjukt roliga så det finns ju inte. Jag var nykter och satt med ena örat åt fylle snacket och det andra åt chicksen kan bara säga, flickor ni har något allvarligt problem hahahaha men galet vad roliga ni är. Nä skämt och sidor det är absolut inget fel på er ni är bara precis så underbara ni ska vara. Sen kan jag säga att räddingen på allt tydligen är chips hahaha ja så är det faktiskt. Men nog om detta.

Hela helgen har varit mer eller mindre kul och jag är väl nöjd med det. Nu ser jag bara fram mot den 24 april för då blir det blueskväll med grabbarna. Troligtvis blir det väl 1 öl eller 10 när man väl är på plats. Ska bli riktigt kul att festa loss lite med gamla polare.

Just nu sitter jag och funderar på hur jag ska göra med min skola. Det blir nog att man kör i något ämne men vad ska man göra åt det???? Bara hoppas på att man får ihop till det man behöver för att plugga högskola sen. Just nu känns det som en evighet och jag kan säga att distanskurser är inte något för mig. Men det är väl bara att göra det bästa av det och hoppas på att det blir bra som fään.

Jag kan inte riktigt smälta att vissa människor är så helt fantastiskt underbara och andra är helt totalt körda rakt igenom hela huvudet. Det som är ännu värre som absolut inte funkar i mitt huvud är att dessa människor rör sig i samma kretsar hur går det ihop? Man bara undrar ju. Men åter en sak som man inte ska bry sitt lilla huvud om för då blir man bara tokig.

Förövrigt idag ska jag bara försöka att komma ifatt med mina kurser som jag ligger efter med, så blir det nog resten av veckan också. Men något är det som säger mig att jag inte riktigt kan hålla detta. Det kommer bli fruktansvärt jobbigt att bara sitta framför datorn hela veckan och glo in i en 15.4” skärm. Har du någon större som står till ingen nytta så kan jag jätte gärna låna den.

Nä nu blir det inte mycket intressant skrivande så jag ska försöka att göra ett ryck till med studierna. Men ni underbara människor där ute och alla nära och kära. Peace, love and fucking understanding.

SEE YOU AROYUND SOMETIME /Saint

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar