Leta i den här bloggen

lördag 4 april 2009

Tankar!!

Alla har väl någon gång tänkt över sitt liv och funderat på vad det ska bli av det? Jag själv har gjort det många gånger och gör det fortfarande. Ibland undrar jag varför människan gör som den gör?? Alltså, jag tänker lite på att man gör saker som skadar sin omgivning. Man gör saker som de närmaste blir ledsna, arga, irriterade, och besvikna över. Varför gör människan så? Ligger det i människans natur att vara elak och ond? Jag har ju väldigt svårt för att tro detta men jag tvivlar nog lika mycket också. Vi till och med är elaka mot vår egen familj, de vi älskar mer än något annat och jag undrar varför.

Jag ska ta mig lite mer tid att tänka igenom mitt liv i allmänhet. Det tycks nämligen vara så att jag drar med mig någon konstig våg av skit oavsett vem jag lär känna eller känner. Vad jag menar är att på grund av mig så blir andra lidande, detta kanske för att jag säger det jag känner om människor i min närhet. Vad vet jag, kanske bara är något jag har fått för mig. I alla fall, jag ska ta ett break från livet ett tag. Detta innerbär inte att jag kommer att vara okontaktbara utan mer att jag inte kommer att ha den kontakt med mina vänner nära och kära som jag normalt har. Jag känner att jag behöver distans till allt och alla och bara vara för mig själv ett tag framåt. Tiden är ju perfekt för det nu när det blivit lite värmare ute. Att rensa kroppen med en långpromenad i det underbara vädret är nog inte fel eller mer att det kommer bli många promenader.

Med bandet kommer det inte bli någon skillnad alls. Det är för att det är en form av utrensning i sig för mig så där kommer det bara att tuta på. Kanske ska ta mig tid att repa lite trubadur set så man kan komma ut nu när det börjar bli värmare ute. Aja vi får väl se hur det blir med allt men jag finns fortfarande kvar och kommer att fortsätta skriva blogg så, ja ha det så bra allihopa så hörs vi av när jag har slutat att tänka på varför jag, du, ni, människan, världen är som den är..

SEE YOU AROUND SOMETIME /Saint

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar