Leta i den här bloggen

söndag 26 april 2009

Full Helg!!

Ja då var det söndag igen och man har skummat igenom lite film. Vad ska man annars göra en söndag? Men jag kan väl gå tillbaka någon dag och se vad som har hänt. Var i parken på Walter Trout i fredags och jag kan väl säga, hmm…. jag tror det var bra… kommer faktiskt inte ihåg jätte mycket av det. Känns som att slänga pengarna i sjön. Men man har ju bara sig själv att skylla så varför beklaga sig om det. Lördagen var lugn var och hämtade grabben på kvällen så vi låg och kollade lite film tills vi somnade. Rätt gött att göra det ibland….. eller hahaha nästan jämt. Ja det var väl i det stora vad som hänt.

Tänkte säga ett stort grattis till en av mina polare som blev far i fredags. Jag lyckoönskar familjen och hoppas ni får en underbar framtid med varandra och den lilla pojken.

Nu blir det lite tanke delning också. Ibland gör man förhastade saker som man kanske inte alltid menar. Även om man tycker att saker och ting kan bli jobbigt betyder det ju faktiskt inte att man avslutar hela livet. Man säger saker som man inte menar för att man inte tänker längre än vad näsan räcker många gånger. Jag vet att jag är rätt duktig på det och kan därför känna att det finns plats för ett förlåt ibland. Sen har ju faktiskt nästan alla människor delade åsikter om livet och hur man ska leva det. Jag har min och ni har era och alla har precis lika rätt eller fel. Vad jag vill påstå är att alla människor har en fri vilja, och är ensam ansvarig för den. Men man bör väl också veta att den drabba människor som finns runt om kring. Jag är som jag är och ni är som ni är det är inget vi kan ändra på. Vi är färdig stöpta och har fått det sättet som vi har bara för att bli en enskild individ. Vad kan jag säga, man kan älska alla människor men det betyder inte att man aldrig blir trött, irriterad, arg på någon. Givetvis blir man det men varför blir man det då??? Kanske för att vi ser på andra ut ifrån oss själva?? Jag är långt ifrån en bra människa men ibland vet till och med jag vad som är rätt och fel. Att kalla människor självupptagna jävla idioter är fel. Så därför säger jag ett förlåt till er alla för mitt uttryck. Sen finns det säkert mycket annat att säga om människan men jag sätter punkt här.

Jag har lärt mig något nytt i helgen och det kommer jag att ta vara på. Ett stort tack till er vänner som har fått mig att förstå att det faktiskt finns människor som har samma problem som jag. Som sagt jag är ingen full god människa och det vet jag nu.
Love you all….

SEE YOU AROUND SOMETIME /Saint

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar