Leta i den här bloggen

torsdag 23 april 2009

Märkligt!!

Konstiga saker händer i livet och vi kan inte göra något åt det. Det verkar som att när man tror att allt börjar rätta till sig så är det bara en varning för vad som komma skall. Varför kan man inte bara få ha det som man själv tycker. Kanske jag som överdriver lite också men fuck it, jag fixar tydligen inte folk med en lägre intelligens än vad jag själv har. Eller är det så att jag inte klarar av folk som inte fattar vad jag säger, skriver mm???? Kan ju vara så att jag inte förstår vad folk menar och säger, men jag har svårt för att tro att det är så. Aja i alla fall så börjar vissa saker och människor irritera mig något fruktansvärt och det är inte bra.

Men till er alla självupptagna jävlar som tror att ni vet bäst. Ta reda på fakta innan ni säger, skriver eller formulerar er på något sätt. Det är inte mitt fel att ni blir upprörda över saker som jag skriver och säger. Jag försöker vara så tydlig som jag kan och tydligen kan jag inte vara tydlig nog. Sen är det rent för jävligt med människor som citerar fel, ska man citera något så ser då för fan till att läsa på innan citatet gers ut.

Från det ena till det andra så ska jag passa på att säga ett stort GRATTIS till min granne (vet inte om du snokar här något) hihi men det är din dag idag och efter som du verkar vara en underbar människa så varför inte GRATTIS GRATTIS GRATTIS.

Fint väder och sommaren är troligtvis på väg. Det är då jag väljer att sitta inne och uppdatera min blogg, hahaha. Men i alla fall jag har ju nämnt någon gång att jag blev helt såld på McBeal för ett tag sedan. Men nu kan jag säga att alla borde ta sig en titt på en serie som heter Californication. Vilken serie säger jag bara snacka om att ha blivit helt såld. Detta måste ju vara den absolut bästa serie som gjorts de senaste 30åren. Kolla in den så ni inte missar något riktigt bra.

Nähä nu ska jag ta och köra ett räjs med dammsugaren. Imorgon är det Walter Trout som gäller i parken för er som inte vet BLUES som är asbra. Ha det bäst alla mina vänner och bekanta, nära och kära.

SEE YOU AROUND SOMETIME /Saint

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar