Leta i den här bloggen

söndag 26 september 2010

WTF

Alltid lika kul med folk som kommer och berättar att de läser bloggen. Eller jag kanske ska säga så här för att det inte ska misstolkas. Alltid lika kul med folk som personligen kommer fram öga mot öga och säger att de läser bloggen.

Många har förslag till hur man kan göra en roligare blogg. Det är ju faktiskt kanon att ni delar med er av era tankar. Men jag har valt att ha min blogg som den är då jag inte vill blanda den med andra saker i mitt liv. Men just i detta inlägg ska jag faktiskt göra ett undantag. Kolla in bilderna i slutet, de kommer från ett album i min dator som jag kallar för minnen. Människorna som är med här är helt otroligt underbara människor och jag kan inte sticka under stolen, I LOVE YOU ALL. Är det någon som har något att säga om de här bilderna så gör det då… En bra anledning så kanske jag plockar ner dem.

Är jag sugen på att bli rockstjärna? Svaret blir nog vet ej. Musik är livet för min del men en comeback nu kan bli tajt. Men visst är jag sugen på att testa och köra igen. Det kan jag inte säga något annat. Mer mogen och mer insikt i livet gör det mer möjligt att få det som det skulle ha varit från början. Yxorna är nergrävda från min sida sett så wtf let’s rock n roll.

Krogkonceptet flyter på sakta men säkert. Eller mer säkert än sakta. Mycket folk som besöker oss varje helg och det är riktigt kul. Tråkigt att kroppen blivit åldrad så man får lida av det dagarna efter. Men (it’s a long way to the top if you wanna rock n roll)

Lite kärlek också. Jag saknar kvinnan som får mitt hjärta att slå. Kvinnan som finns i mina tankar dygnet runt. Kvinnan som får mig att skratta och må väl. Tänker på dig hela tiden och skickar massor med kärleks tankar till dig ***

Ps. Finns massor med andra människor som borde vara med här men har inte några kul bilder att lägga upp.

SEE YOU AROUND SOMETIME /Saint




1 kommentar: