Leta i den här bloggen

lördag 18 september 2010

Ni säger jag skiter i allt, men det skiter jag i….

Att vara stor och tuff är en sak men att vara dum i huvudet och sitta någonstans i världen och komma med tomma hot är nog det som stör mig mest av allt. Så många psykopater som det finns världen över som aldrig vågar annat än att hota med ord. Jag fattar det inte….

Värst är ju de jävla idioterna som sitter och snackar massa skit om saker dom inte har en blekaste aning om. De människorna är ju knappt värda att pissa på. Hur fan kan man vara så in i helvetes trög så man med fullaste allvar säger saker och ting och sedan inte våga stå för det… Som om jag inte skulle veta vem det är som snackar.

Senast tog det inte 1 dag innan jag fick reda på vem som satt och snackade skit någon annan stans i världen, bara så ni vet världen är stor. Men inte så stor som ni tycks tro. Jag har varit med om en hel del genom min livstid. Knutit upp band på så många ställen. Jag om någon får reda på ert jävla skit snack… tro inte för en sekund att du, ni, alla att ni kan vara anonyma för mig.

Till skillnad från många andra så sitter jag inte och lämna ut massa tomma hot. Nä jag gör slag i saken när man minst anar det… Kappvändare har jag fått nog av sedan lång tid tillbaka. Den värsta sortens kappvändare är de som är så in i helvetes falska mot sina egna människor, man bara undrar ju. Hur fan kan man sitta och slänga skit på sin egen familj och i stället räcka ut handen till de utomstående?? Borde man inte istället ta hand om familjen och rädda den i första hand? Nä klart att man inte ska, bättre att lita på folk man inte känner och sedan kasta skiten på sin syster eller sin bror, mamma eller pappa, fy fan säger jag bara. Det är ju nästan så man får spy känsla av er.. Jävla idioter som tror att ni kan och vet allt så jävla bäst.

Det kommer alltid en dag då man kommer fram till stupet och få välja. Hoppa eller råka ut för samma sak som man själv har gjort en gång i tiden. Jag är långt ifrån prefekt men jag har fått hoppa många gånger också. Även fått smaka på samma kaka som jag själv bjudit på. Men man lär sig så länge man lever. Ett råd till er dumma jävlar som sitter och mår väl av andras otur. Tänk en gång extra innan handling för du vet inte vad som står på tur bakom nästa knut.

Vem gör felet??
Jag som inte vet? Eller du som inte berättar sanningen?? Precis vad jag trodde. Visst gör det ont att ha fel… Men så kan det gå när man tycker att man är bäst i hela världen och aldrig har gjort några fel.

Sist men inte minst en stor hälsning till kvinnan som jag saknar och längtar efter. Tänker mycket på dig xxx hoppas vi ses snart igen. <3

SEE YOU AROUND SOMETIME /Saint

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar