Leta i den här bloggen

måndag 20 september 2010

VIP!!

Det finns så mycket och säga. Ändå så kan jag inte få fram de rätta orden… Jag tänker och funderar på hur jag lättast kan förklara helheten. Det är faktiskt jätte svårt. Men om du tänker efter så vet du redan allt.

Jag har sagt det till dig många gånger och det jag säger är faktiskt sant. Jag säger det inte för att göra dig fundersam, nej... jag säger det mina ögon ser och det mina känslor berättar för mig. Du är verkligen en jätte fin och godhjärtad människa. Helt enkelt underbar. Jag tycker om dig för att du är du och verkligen vågar visa det. Du har fått mig att förstå saker som ingen annan har. Jag hoppas att du någon gång kan förstå att du betyder jätte mycket för mig. Och när du än behöver mig så kommer jag finnas där för dig. Stå vid din sida, stöttar dig när livet verkar hopplöst. Allt detta vet du redan om du bara tänker efter. Frågan är bara, kommer du någonsin tro på det du vet???

Stora kramar till en kvinna som förtjänar all lycka i världen.

/Saint

1 kommentar: