Leta i den här bloggen

fredag 17 september 2010

Anonym.....

Vilken tur det är att det finns människor som verkligen vet precis allt. Vilken tur det är att det finns människor som verkligen vågar stå för vem de är. Vilken tur att det finns människor som ger mig feed till att fortsätta.

Jag brukar normalt sett inte göra kommentarer tillbaka på inlägg i min blogg men efter som detta tar alla rekord av dumhet enligt mig så kan jag inget annat än att göra det denna gång. Jag skriver som sagt vad fan jag vill i min blogg. Vad det gäller om människor blir lyckliga eller ej av att läsa det skiter jag faktiskt i. Jag skriver av en anledning och endast en anledning, en självtillfredställelser.

Att hoppas på en kärlek gör väl alla misstänker jag? Jag kommer att göra det hela livet tror jag. Men när det kommer till att folk börjar anklaga mig för att ta någon annan mans kvinna så börjar jag faktiskt att fundera hur mycket koll man har egentligen. Först trodde jag att det var ett skämt, men inte skulle väl det finnas någon som kan vara så in i helvetes korkad som verkligen tror att kvinnan i mitt liv är någon annans? Om jag nu har skrivit så ber jag verkligen om ursäkt, så är inte fallet.

Vad det gäller kvinnan och vad hon befinner sig, samt att hon har det bra där hon är. Att hon inte vill veta av mig. Man bara undrar ju…. I detta fall kan jag bara säga att kvinnan jag snackar om till 200% inte är samma som någon annan snackar om. Var hon är och hur hon mår vet jag också, en singel kvinna som söker någon att dela sitt liv med. Just nu är hon nog bara trött på alla män som tror att dem vet bättre än kvinnorna och hur dem vill ha det.

Mannen med stort M och många andra borde nog läsa på lite bättre vad det gäller mig och kvinnor. Kanske ännu mer läsa hela min blogg som verkligen beskriver hur mycket jag skiter i vad folk säger om det jag skriver. Men jag kanske ska göra som många andra. Starta en ny blogg och vara anonym i den så slipper ju folk bli så oroliga över att allt kretsar runt dem hela tiden. Hahahahaha eller inte. Att utrycka sig genom skrift och tal är inte olagligt i Sverige så vitt jag vet. Inte heller att skriva blogg. Så om nu alla kan göra sig själva en stor tjänst, ta med sopborsten ut och sopa rent er egen trapp. Min trapp börja få en del små skit på sig nu men inte mer än jag själv klara av att sopa bort.

Om det är någon annan som undrar så kan jag säga att livet känns helt underbart nu. Och nä, någon nerläggning blir det inte av denna bloggen. Jag fortsätter och skriver för det är något som verkligen hjälper. Kanske till och med det enda som hjälper.

Over and out motherfuckers, and hell ain’t a bad place to be!!!

/Saint

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar