Leta i den här bloggen

torsdag 22 juli 2010

Ingen big deal!!

Överreagerar gör alla människor. Att komma från den ena sinnesstämningen till den andra kan få vilken människa som helst att rasa samman om man inte är beredd på det. Men om man nu har någon som står nära och verkligen älskar den människan så kan jag tycka att man löser problemen och går vidare. Det gör jag i alla fall.

Det är väl ingen hemlighet att folk snackar massa skit när de är onyktra. Och som jag har sagt tidigare, varför gå runt källan när man kan gå direkt till källan och lösa det som blivit ett problem.

Världen har blivit lite mer stabil nu och jag börjar få fotfäste igen. Jag ska bara försöka få bort de känslor som inte hör hemma i denna situation. Men jag går vidare och låter det ta den tid som krävs för att läka.

Även denna tid fick en milstolpe och en sång. Det känns bra att man kan göra så. Den dagen man tittar tillbaka på livet och undrar vad som har hänt så finns de där. Alla milstolparna som blivit nerslagna genom åren. Man kan sitta och titta på dem, le och säga. Det där var tider det!!!

God damn it’s easy to be me. But it aint always pretty.

SEE YOU AROUND SOMETIME /Saint

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar