Leta i den här bloggen

fredag 6 augusti 2010

Nu är det dags...

Jaha då var det ett tag sedan igen… Har haft fullt upp med flytt och mycket annat. Men nu börjar det bli lite ordning på livet igen. Vet dock inte vad jag ska uppdatera er med efter som jag inte har orkat tänka innan jag började skriva detta inlägg..

Men en sak kan alla få veta, jag ska starta en ny blogg som heter klagomuren… Det kommer vara en blogg där jag kommer att hänga alla inom företagsverksamhet. Är du sugen på att få ett inlägg där så kan du bara maila ditt inlägg till mailadressen som finns på bloggsidan så lägger jag upp det i min blogg… ska bli riktigt intressant och se hur länge den kommer att få finnas och hur mycket skit folk har att säga om företagen i Gislaved. Jag lägger givetvis upp sånt som händer folk utanför Gislaved också.. men det kommer bli en riktigt kasta skit på företag blogg.

Avslutningsvis vill jag ge ett litet hjärta till min underbara Jossan, love you!!

SEE YOU AROUND SOMETIME /Saint

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar