Leta i den här bloggen

onsdag 11 augusti 2010

Kanske!!

Ja det är väl så man kan säga precis i denna stund. Idag känns allt väldigt annorlunda måste jag säga. Vet inte varför men jag tror det beror på att jag utryckt mig rätt för en gång skull… Eller i alla fall så en person har förstått vad det är jag säger. Det kan jag säga känns väldigt bra. Hoppas bara att personen ta vara på det också. Okej jag är man men ändå, jag hade tagit vara på det i alla fall.

Förutom att min världens underbaraste och helt otroligt söta lilla vän har fyllt år idag så har jag faktiskt hunnit med en del annat som har legat efter i tiden. Känns också bra. Så ja vad ska man säga, förutom att man är fattig som en kyrkråtta så känns faktiskt allt riktigt bra.

Så ett stort HURRA och GRATTIS till min underbara vän och ni andra får nöja er med litet….

SEE YOU AROUND SOMETIME /Saint

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar