Leta i den här bloggen

måndag 19 juli 2010

Världen!!

Hmm, ja den är väl olik sig vad man än kommer. Folket ska man ju inte ens prata om hur konstiga en del kan vara. Något som jag vet om folket som inte riktigt känner mig är att det som är en självklarhet för er, är en ovanlighet för mig. Ja det är helt normalt för mig att messa någon vid 23:30 på natten och kolla om det finns något kaffe på. Eller bara svänga förbi och kolla hur läget är vid 00:25. Tydligen är det inte så att alla funkar lika.

Sen är det ju faktiskt så att jag inte bor vid min dator dygnet runt. Jag har ju faktiskt en telefon också. Den är det ju en del som har glömt av. Men det är ok. Fast om ni säkert vill få tag på mig så är det ett säkrare alternativ. FB är inte min stora favorit just nu.

Men nu ska ni få höra. Till min förvåning så har min favorit bloggare slutat att blogga. Hur ska jag nu klara mig? Eller jo det kommer jag ju givetvis att göra men lite tråkigt måste jag väl ändå tycka. Man får väl helt enkelt hoppas på att den kommer tillbaka.

Denna vecka ser ut att bli fullbokad, massor med flytt och fix. Nu ska man bara se till att det blir gjort också. Fast jag hinner ju givetvis med att träffa de som är lite betydelsefulla för det. Ska göra en rensning här hemma och få iväg lite saker till tippen, kan ju vara gött att få lite utrymme även om den nya lägenheten är nästan lika stor som den jag har nu. Men det kommer att bli mycket spring i trappen och den är ju ingen lek för er som vet hur den ser ut.

Falskheten fortsätter och flödar bland det som man trodde var vänner. Jag kan ju egentligen inte bry mig mindre om det. Men kan ändå tycka att det är rent ut sagt för jävligt. Men som man bruka säga. Sopa rent framför din egen dörr innan du gnäller över att det är skitigt framför någon annans. Nä egoistiska, självupptagna svin är det värsta som finns helt enkelt. Men jag får helt enkelt stå ut ett tag till men sen när allt är avklarat så lär det inte bli så mycket mer Mr. nice guy för er del.

SEE YOU AROUND SOMETIME /Saint.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar