Leta i den här bloggen

torsdag 22 juli 2010

Rättelser!!

Inledningen till det föregående inlägget kan väl tyckas vara väldigt drastiskt. Jag förstår vad jag menar själv men inte säkert alla andra gör det. Att kalla någon så som jag gjort i det inlägget blev väl kanske lite fel så därför skriver jag en rättelse.

Varför?? Det är väl så jag kan börja.. Det kan ju inte finnas någon som helst anledning till att göra så eller? Arg? Nej Besviken är väl det rätta ordet. Sur? Nej, men otroligt ledsen. Jag trodde faktiskt inte detta. Oavsett vad så kan jag inte sluta undra vad meningen var med det hela. Man måste ju förstå att vissa saker har ingen annan med att göra. Och behöver man prata om det så kan man väl ändå göra det med personen som det gäller eller???

Jag är väl troligtvis bara en överkänslig idiot som sitter och tycker massa saker. Men en sak är säker, ett fel har uppkommit och det måste åtgärdas. Jag vet inte hur det skulle kunna gå till, och jag vet inte om jag kommer att kunna radera det helt. Men jag är beredd att försöka. Även om det inte kommer bli sig likt.

SEE YOU AROUND SOMETIME /Saint

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar