Leta i den här bloggen

lördag 17 juli 2010

Stuck in a moment....

Har precis vaknat, men kan väl inte påstå att jag är direkt utvilad. Har sovit jätte dåligt inatt på grund av denna helt idiotiska värme. Men jag har haft en ängel jämte mig i sängen inatt och det har ju gjort att jag haft något att ligga och titta på. Fundera över vad hennes drömmar innerhåller. Tänk om hon ändå kunde förstå… Vill bara lägga armen om henne och krypa närmare, bli ett med henne. Men vid en närmare eftertanke så vet jag ju att det aldrig kommer bli så, det är tydligen en omöjlighet och åter igen får jag dra mig själv genom den olyckliga kärleken. När ska det ta slut?

När man som jag sitter och läser blogg i ca: 1-2 timmar om dagen så ser man att det finns så otroligt många som har problem i sina liv. En del av de som skriver är mina vänner. För att slippa ta itu med mina egna problem så har jag satt i system att försöka hjälpa andra med deras problem. Detta kan tyckas vara jätte bra. Visst tills man sitter själv och funderar och inte hittar någon utväg.

Jag har en sak till som jag måste ta upp innan jag lägger ner skrivandet för i dag. Det är för mig ett stort frågetecken hur man kan vara så otroligt dum i huvudet helt enkelt. Att skapa en vänskap eller en kontakt gör man väl ändå med en tanke att behålla den i framtiden. Tydligen är det inte så för alla. Ni era jävlar som har för avsikt att komma in i mitt liv och sedan bara skita i att höra av er för att det inte passar er. Ni kan dra så långt åt helvete som det bara går. Det värsta som jag vet är folk som är falska på detta sätt.

Som vanligt så avslutar jag med att säga till er alla, jag älskar er. Hoppas verkligen att ni förstår detta.

SEE YOU AROUND SOMETIME /Saint

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar