Leta i den här bloggen

lördag 22 maj 2010

A Kiss Goodbye

Hej alla glada läsare….
Nu var det ett tag sedan jag gjorde ett inlägg här men känner behovet just nu. Vet inte riktigt vad jag ska ta vägen. Har liksom fastnat i bara farten.

Alla gör vi saker som vi ångrar någon gång. Nu kan jag väl inte säga att jag ångrar det som är gjort för det var ju hur nice som helst, kanske inte 100%:igt men väldigt nice, men vad händer sen då? En väl bekant känsla? JAPP. Visst i en annan värld och en annan tid så hade det inte varit ett problem. Det är det väl inte nu heller men det känns kan jag ju säga.

Ledsen, nja en obehaglig känsla av lycka kan man nog kalla det tror jag. Jag visste väl att det skulle bli så här men då undrar man ju varför? Vad man borde ha gjort vore att stoppat det långt innan, men nej nej nej…..Man borde helt enkelt vetat bättre, men i en situation som denna är det lite svårt. Kan väl inte påstå att det inte funnits något där innan om man ser det från min sida då vill säga.

Gjort är gjort men att bara gå vidare känns jätte konstigt. Jag hoppas bara att inte saker och ting ändras. Vill inget annat än att ha det som det varit, eller jo lite mer än så kanske men om inte så i alla fall som det var innan.

SEE YOU AROUND SOMETIME /Saint

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar