Leta i den här bloggen

söndag 18 oktober 2020

Helgen!!

 

Helgen har varit pisstråkig och dåligt med aktiviteter för min del. Eller det var ju väldigt trevligt sällskap man fick i lördags men förutom det har det fan inte hänt något vettigt för min del. Övriga i familjen har varit på fotbollscup. Så för deras del har det varit fullt hålligång.

Något jag inte riktigt kan sluta fundera över är hur fan en del människor tänker och fungerar. Alltså jag blir så jävla trött på likgiltiga människor och människor som utnyttja andra för sin egen vinnings skull. Det sistnämnda är fan bland det värsta folket jag vet. Att säga att man hatar någon är fruktansvärt starka ord, men jag kan fan inget annat än att hata de människor som är så jävla egoistiska och bara tänker på sig själva.

Och att vissa av dom asen inte kan fatta att man fan måste växa upp någon gång. Det funkar inte att gå igenom hela livet och tro att andra ska göra saker åt dig. Vad i helvete  är det som är så svårt att fatta med det? Jag köper att barn och tonåringar är lata jävlar som bara ska ha och ha och ha. Men aldrig ska behöva göra något för det. Som vuxen så gör man ju bara dem en björntjänst. Sen när de har växt upp och kommit över 20 år så borde dom fan fatta bättre. Men så är inte fallet med dem jag tänker på. Den ena värre än den andra. Lata jävlar säger jag bara.

Så där nu fick jag lägga en spya till över de inkompetenta jävla idioterna som aldrig kan växa upp.

See You Around Some Time!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar